diumenge, de maig 28, 2006

BUSCO NOVIA!!!!


hello again!!! ara ja començo a pillar de que va aixó...
em presento:
Soc l'Ori, un dels nois més guapus d'Ullastrell, després del Sua (véase ej. a sota) i aprofito per anunciar que busco parella estable. Estic fart de relacions sense amor, i de ser amant de la majoria de mares d'ullastrell. (només heu d'anar a la placeta i comprovar a qui s'assemblen els nens)
Doncs aixó, m'agradaria coneixer alguna noia del poble, si pot ser nova millor, per una relacíó seria.
M'agrada el teatre i la literatura, i anar d'excursió, visitar museus. ect
Ah, i no vec alcohol. Ara mateix estic una mica regordete, peró aviat ho arreglarem.
Us deixo el meu movil: 699 596 574
gracies un petó!!!

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Mira que n'ets d'innocent!!!

Tot el que dius està molt bé però hi ha una cosa que no em cuadra...

"Busco una noia nova a Ullastrell"

Ja et val! Ni que a Ullastrell apareguessin titis noves cada dos per tres, no demanes res tu gamarús!!!

1:44 p. m.  
Anonymous Anònim said...

et serveix una rubinenca???

11:01 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home