diumenge, de juny 11, 2006

Hola nenes!



Ei, jo també busco una nena que em faci companyia....

Per això us he posat aquesta imatge sexi per que caigueu rendides als meus peus....

Sóc un jove de només 32 anys que viu a la zona costera d'Ullastrell, si dona, des que vam guanyar aquell referéndum amb l'eslogan: "per un Ullastrell lliure amb sortida al mar", resulta que m'han fet el mandamás de la platja i port d'Ullastrell, tinc moltes responsabilitats però me les passo per... vull dir, que en realitat no faig ni l'ou, si et va el rotllo fumeta, no fer res, practicar la vagueria, jeure, pensar, meditar, dormir, i que el nostre màxim objectiu sigui ensenyar el gat que aprengui a comprar paper de fumar a l'estanc, llavors ets la meva mitja mandarina, contacta amb mi urgentment.

Si el que busques és complir els teus objectius a la vida, pujar en l'escalafó social, relacionar-te amb la flor i nata de la jet set, sentir-te realitzada com a dona, entrar en l'espiral de satisfacció que proporciona la cultura i el coneixement, viure en la casa dels teus somnis i mantenir-la ordenada i neta, tenir mequetrefes que corrin per la casa, mantenir-te sempre activa i si et mors de ganes que et soni el despertador pel matí per anar a la feina..... si ets així passa de mi totalment, he dit totalment, passa d'aquí, arri...!

Es dóna per entès que el que realment importa és l'interior, tinc un contingut molt superior al continent (es veu ben clar a la foto, no? resumint, sóc encara molt millor per dintre que per fora!).

Ah, i els tios que llegiu això per fer el subnormal el que podríeu fer és córrer la veu amb totes les vostres amigues, cosines, germanes, mares i padrines per "promocionar-me" bé entre les femelles....

S'accepten e-mails privats només de senyoretes hedonistes, gatdiurn@hotmail.com

Au, un petonàs humit!

Gatdiurn

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Noi si buscas el que deixes escrit,
Nomes dirte que, millor posa un anuci a: www.carreterademartorell.com

8:47 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home