dijous, de novembre 09, 2006

Paaalet l'almogàver: Conquesta de Cracassone

Aquesta és una bònica història d'una incursió en terres franceses d'un noi, en
Sir Paaalet, que amb una companyia d'almogàvers van a la conquesta de
Carcassone ( o algu així...).
Vemos como un joven posiblemente alcoholizado.......no! ara això no toca que
va de veras! Ens remuntem al segle XIII dc. a la Catalunya nord quan........
(Blin blong blun, la imatge es torna borrosa i el narrador desaparèix i surt el
protagonista, ho sugui jo, jeje!). Estem a punt d'arribar a Carcassone, portem
3 dies de viatge, ho sugui que estem com si haguessim acabat de puja la Pica
d'Estats, jeje!, quan ja podem divisar la fortalesa de Carcassone:


Òstia quina "cacho" fortalesa!! kin "ginye"!! aaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Bueno és igual, com nava dient, ja divisavem la fortalesa i teniem de pensar com entrari, com que era molt gran i nosaltres no gaires, vaig decidir entrar jo sol per les catacumbes........

Com es pot comprobar, no em fan por el simple fet de que hi puguin haver qualsevol tipus d'animal ferotge ni de soldats dements o alguna trampa mortal.

.

.

.

.

Tot atent i vigilant em vaig infiltran dintre del castell, fent servir les meves habilitas innatas i totes les tàctiques que vaig apendre durant els meus anys a la mili (que no vaig fer), passava inadvertit...

Com es pot comprobar no hi ha manera de saber on sóc, a que no sabrieu trobarme, us juro que estic a la foto, es que no hi diferència, es mínima( ni el rambo!).Pel camí em vaig trobar amb algun gabatxo basura, pro em vaig desfer d'ell am gran destresa.

.

.

.

.

.

.

En qüestió de minuts, degut a la meva valentia i habilitats,vaig poguer obrir la porta i fer el senyal...Fo Füa!!!!!

L'atac va començar, ja estàvem en la primera muralla (que cabrons ni havia dues!), el cos a cos ja s'estava produint, sang i fetge, el terra es tenyia de vermell (és mentida això de la sang blava) que deia?...... a si! sang i fetge! ens tiraven projectils desde dalt començaven ha haver-hi les primeres baixes..

fins i tot a mi em van ferir amb una fletxa, pro això no em pararia pas, un almogàver no es para amb una simple fletxa (tot i que feia mal!) Nosaltres també portavem projectils i més potents que els seus, la lluita era farotge. Els francesos intentaven despistarnos ficant tota mena de cartells indicant perills, però no ens vam acollonir, a la poca estona ja ens passejavem per la muralla exterior i apunt d'entrar ja a la ciutadella.

Si, ja se que això són uns escacs i no es una batalla real, però no en tenia cap! us ho imagineu que per alguna cosa serveix l'imaginació (ara que mi fixo, hagués pogut borrar el preu, alomillor hagués colat, jeje!)...bueno on erem... a si! Al cap de poca estona i de tallar uns quants caps ja entravem a la ciutadella i capturavem el seu senyor. (semblava que no acabava mai e! doncs enkara no ha acabat! :-p )

I per fi! VICTORIA!!!!! Carcassone ja es nostre!!!!


I como no! s'acaba am un gran banquet i molt vi!!!!!

PD: Dedicat al Ramoooooon, que ha sigut la meva inpiració. I perdoneu si he fet moltes faltes, feia molt temps que no escribia més d'una frase sencera. jeje!

PD2: Ja se que hi han poques fotos, ja mirare de posar-ni més la pròxima vegada!! jeje!

PD3: A si que ja no m'enrecordava, fico una foto meva que no ni he ficat cap!!

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Ostres paaaaaaaaalet que friki kets tiu!!!jeje, la historia currada per això!

12:59 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Si senyor, Paleeet!! Així es fa, m'has deixat garratibat! ...estic pensant que t'hauem de donar el Sant Jordi'06 com a millor publicació en un blog! Sorpennnneent!!
(ah, i els altres; que n'aprenguin!)

11:14 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home