dimecres, de gener 17, 2007

M'he buscat una novia ben especial!

Ei, us presento a la meva nova novia!!!!

Bé, en realitat és com totes, sempre està de mala llet i quan t'hi acostes punxa...
Punxa tant que, és clar, havia de passar, els preservatius no serveixen i mireu el que ha passat, ja tenim petitons!
Això si, no patiu que estem tota la familia ben alimentats, sinó veieu la última "comilona" que vam fer....
Si, si, es una vaca sencera oberta per la meitat i en aquest moment l'estaven posant a la brasa. Us asseguro que de gana no se'n passa per aquestes contrades....

Au, fins aviat.

Gatdiurn

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

Vaya home , jo que volia venir a argentina a a buscarne una , pero amb aquets caretos , jo paso...
Mare meva per portar a catalunya aquet tarugo...
Be , res em fare monjo havanç de fer un peto a una dona axis.
Res , potser ja no i toquem gaire , i mireu que ens pasa.
Prefereixo les balenes

1:35 p. m.  
Anonymous Anònim said...

no sabia que et molava el sado!!

9:23 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Luego me la dejas...

9:24 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home