diumenge, de juliol 15, 2007

Foc a l'antiga Guardiola:

A la nit ha començar l'incendi a l'antiga fàbrica Guardiola, que ara es diu no se que, que fan els pneumàtics de l'Alonso o algo així, de fet el nom és igual perquè ja no en quedarà res. Algunes fotos tirades de nit. Des del carrer de la peça, 3:54h: (no és cap fumata blanca, que el papa encara és viu!)

Des del maeix camí de la peça, a les 6:26h:

Des del cementiri, 4:15h: (sembla que en alguna tomba ja anava l'aire acondicionat!)
Des de Cal Mus, a les 6:30h:
Des del camí del bolet, 4:45h:


Des del mateix camí del bolet, a les 6:54:


Quant ha sortit el sol , han vingut els primers helicòpters, tot i que primer estaven donant voltes de reconèixement, i vigilant que el foc no s'escampes pels voltants, més tard si que han atacat l'incendi, a les 7:12h:

La columna de fum arribava fins a Montserrat, i cobria la muntanya, a les 6:23:


Vista des de l'avinguda Verge de montserrat, a les 7:15:

PD: Jo, com a Irreductible Almogàver, ja m'anava a ficar al mig de les flames a sofocarles, amb la meva armadura i l'espasa matadragons, acostumada al foc, però una colla d'ADFs em van retenir, entre ells hi havia el mofeta i algun calaf. Si no m'aguessin parat el foc ja estaria apagat.

L'Irreductible Almogàver.