dimarts, de març 11, 2008

Desde Pucón con amor (una altra vegada...)


Hola amics tots... ahir vaig arribar de viatge (d'aquest personatge...), vaig sortir de Walvis Bay (Namibia) cap a Johannesburg (República Sudafricana), després Sao Paolo (Brasil) (espero que no hagueu de passar mai per aquell horrible aeroport) i finalment Santiago de Xile, després cap a Puerto Montt (Xile, dècima regió, al sud del país). Vaig passar uns dies amb la meva estimada novia, la Jocelyn que molts ja coneixeu. Entre moltes altres coses i llocs vam estar a Pucón, el poble encantador al peu del volcà Villarrica que es veu a la foto sempre treient una mica de fum.
Aquí la Jocelyn, el Roman (un bon amiguet nostre) i jo....

Fins aviat....!!!

4 Comments:

Blogger Paaalet said...

Hola Edu!! carai no pares! ole ole! has viatjat més que tots els ullastrellencs junts! així m'agrada que animis el blog que esta més trist que el camp nou el dia del 0-1 del madrid!!!

12:17 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Hombre!! Que bueno, saber de vós!!! Així que ja et trobes amb la Jocelin (records!)... Després de recórrer per quants airoports?? Quantes hores has estat fins arribar a Yoceland??? jajja Això sí que és amor!
Ah, i escolta... a la foto es veu un volcà, però el fum vols dir que no surt del teu cap?? Aaah, i molt maco el vostre fill; com li posareu? Román o Ramón??? jajajaj

12:37 p. m.  
Anonymous Anònim said...

jo crec k aquest energumen viatja tant perke el deu perseguir algu sempre:la mafia ,la bofia, el vatica,les natives...kin paio!!

1:10 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Hola guapos! M'en alegro de rebre noticies vostres, veient que esteu tant bé i tant enamorats!

Un petó des de la vila del Pingüí!

1:25 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home