dissabte, de març 15, 2008

Proposem nous temes???

Jo crec que ha decaigut molt el número d'entrades en aquest blog perquè la gent està acomplexada, m'explico...
Ens hem acostumat a només posar coses espectaculars, fets fora del normal, i això no li passa a tothom tots els dies.
A mi m'agrada molt saber també coses molt menys trascendentals, heu de posar qualsevol cosa que se us acudeixi, al cap i a la fi tot queda en l'anonimat.... quin mal hi ha de dir qualsevol bestiesa? així donem motius als demés perquè hi diguin la seva.... molen molt els piques entre anònims.....

Signat: la iaia de cal cutuliu

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Hi estic completament d'acord! ...i ja no serveixen les excuses de que no sé com es fa per penjar una nova entrada!!!
Hasta jo ho sé:
1.-www.blogger.com
2.-Nombre de usuario: ullastrellblog@hotmail.com (això és lo més difícil; no us deixéssiu cap lletra!)
3.-Contraseña: (6 lletres seguides) Les dues paraules juntes del nom del local que anàvem de festa els ullastrellencs, propietat de l'Ori i el Santi).
4.-"Crear nueva entrada"
5.-Creativitat al poder!
Au, no em vingueu amb romanços, colla de cantamanyanes!!!

12:51 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Ah, pues no sé si es tan fácil, yo no he podido publicar nada todavía.

5:45 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home