divendres, de juliol 11, 2008

Poca feina per Manchester...

Hola amics i amigues! (i altres vilatants)
Us informo que ja he arribat al país del Mr Bean.

De moment m'estic aclimatant (amb l'ajuda d'alguna rebequeta) i, de pas, aprofito per conèixer la ciutat. Us puc assegurar que Manchester és més gran que Ullastrell. Ahir vaig estar fent turisme i (cómo no) vaig anar a visitar al Vell Trafford.





Em vaig informar per anar a veure algun partit i em van dir que només hi han entrades pels "friendly games". Resulta que el dia 2 d'agost juga el United contra l'Espanyol! Vaig estar a punt de comprar una entrada per fer-lis dentetes al Paui, al Piu i a l'Edu; però per sort vaig recapacitar a temps. No val la pena pagar ni un penic per anar a veure aquest espectacle tant dantesc. Si en plena competició ja són dolents, no me'ls puc ni imaginar en un sparring! jajaj Així que finalment crec que aniré a veure el Manchester-Juventus, que es juga el 6 d'agost.

Ara estic buscant feina... but won't be easy!

He anat a la BBC però m'han dit que ja tenen presentador pel pròxim programa de Cap d'Any. Això sí; quan els he dit que venia de FofuaFilms, han anat corrent a posar el candau a les seves bicicletes (no fós cas que passés algun Papa Noel Loko per allí).

Bé, per tal d'evidenciar que encara no he trobat feina, aquí us deixo una imatge de record del "RETO MAN 2008".

Vinga; passi-ho bé!

PD: Poseu coses al blog, vosaltres també. Informeu-me dels fets noticiosos d'Ullastrell (inauguració del Quiosqu, cinema a la fresca, centenari de l'Avi Correu, etcètera...)

6 Comments:

Anonymous Anònim said...

Ens has deixat sols!! ara qui controlarà el Vicen i al Xuxe?? Et trobarem a faltar!!

9:24 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Apa viajero solitario, que bon vent infli les teves veles, per un Ullastrell LLIURE amb sortida al mar!!!

12:01 a. m.  
Anonymous Anònim said...

molt be ramooooooon!!! quan tornis,et fare una paella de verduretes,k sempre dius k t encanta!

12:36 a. m.  
Blogger Boy Parayada said...

Collooons! ...i a qui no li encanta la teva paella??!! Ara, que amb el que estic aprenent a cuinar, potser encara te la faré jo a tu! Tatanca, tatanca, Gigueró!!

1:04 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Espero que trobis feina aviat i no t'hagis de vendre la dent d'or per sobreviure!

2:28 p. m.  
Blogger yuri said...

espanyol 5-manchester 0.VISCA L ESPANYOL! FORZA TAMUDO.ANTI RONALDO

10:03 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home