dilluns, de juliol 14, 2008

Què es pot fer a Ciutat del Cap?

Què creieu que es pot fer a Ciutat del Cap ara que estem a principis d'hivern, després d'una negra nit molt animada pels pubs, amb una deliciosa ressaca, un diumenge a la tarda....

Si, si, segur que ho endevinareu de seguida, una pista? Pluja, pins, muntanyes.....

Siiiii, ho heu encertat, anar a buscar rovellons!!!

Per fer enveja a tothom us diré que en menys d'una hora vaig omplir un cistell amb uns quatre kilos de rovellons ben macos, i això que he anat a buscar rovellons ben poques vegades a la meva vida, no cal ni dir que vam fer una rovellonada tremenda acompanyada d'uns bons filets d'estruç.

Hi haurà proves gràfiques d'aquesta mega rovellonada sudafricana.

8 Comments:

Anonymous Anònim said...

ke diu?k ha trobat rovellons al cap?

12:32 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Si no m'ensenya les fotos no m'ho crec!!!

1:13 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Si no ho veig, no m'ho crec! Aquest blog serveix per il.lustrar les experiències de TOTS els vilatants, no per explicar sopars de duro ni històries de fantasia! Posa-hi fotos o et farem alumne honorífic de l'Escola Xuxeniana!

1:14 a. m.  
Anonymous Anònim said...

hombre xuxe, estàs connectat?

1:15 a. m.  
Anonymous Anònim said...

...o ets alguna ovella amb pell de llop? jejejej

1:16 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Te pillé! Segur que ets el Palet que es fa passar pel Xuxe!!

1:19 a. m.  
Anonymous Anònim said...

ah, i pel lluís de la vinyeta. Apa Paaal.let, que se't veu el llautó!!

1:21 a. m.  
Anonymous Anònim said...

XU......!!!

6:01 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home