dilluns, d’agost 06, 2007

Aclariments....

Sóc el gatdiurn.... si, home, el de cal mató.

Vaig a fer unes declaracions públiques per evitar repetir mil vegades les mateixes històries, he pensat que aquest medi d'alta difusió i impacte informacional seria un bon mètode per aclarir dubtes del passat i del present de la meva humil i monòtona existència.

Les iaies pel carrer encara em pregunten si treballo de guia turístic, sempre estàs viatjant amunt i avall, oooh, ai ves. No, senyora, això ja va ser a la prehistòria, d'allavors ençà només han passat algunes coses, vaig anar un any a Holanda, vaig tornar, vaig estar dos anys a Ullastrell treballant de comercial de contenidors i escombres, vaig tornar a Maastricht, Holanda un altre any, després un any sencer a Lloret de Mar al Water World. Vaig caure a la illa de Mallorca, un lloc encantador, m'hi vaig quedar set anys seguits. Em va donar per marxar a Argentina i no només hi vaig passar tres mesos amunt i avall sinó que també un mes a Uruguai i quatre mesos extres a Xile. Fa dos mesos que n'he tornat però inmediatament vaig trobar una feina per internet en un hotel de cinc estrelles a Roses, de botones i aparca cotxes. Però en plena temporada d'estiu, quan m'estava omplint les butxaques de quantitats infames de bitllets de les propines va i cau una oportunitat del cel. Es tracta de marxar un parell d'anys a Walvis Bay, una petita ciutat de la costa de Namibia. A més m'ofereixen la possibilitat d'anar-hi una setmana de visita. Hi he anat aquesta setmana passada. Ja he tornat. Ara estic a Ullastrell. Aquest cap de setmana he d'anar a Mallorca a recollir quatre coses, després he de passar tres setmanes a Vigo fent un curs per aprendre la nova feina i a mitjans de setembre marxar definitivament a Namibia. Uf!

Senyora, es ben senzill... Ha quedat clar??

Però, però.... a Namibia ho farás molt bé de guía turístic, ai, si!

Nooooooooo!!! Res a veure!!!

6 Comments:

Anonymous Anònim said...

Però encara no has dit que hi vas a fer a Namibia, al final t'has fet misioner com et vaig dir?

1:21 a. m.  
Anonymous Anònim said...

El dia 23 de Febrer del 1998, a on eres? no eres tu aquell que s'estava banyant a la piscina a les 5 del matí amb quatre noies??

1:22 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Cabrón!! no fotis les lletres amb vermell!! que cuasi em quedo cec!!

1:23 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Pero escolta , de guia turistir res,no?

1:13 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Quina pena!! Justament ahir em van preguntar si coneixia algun guia per acompanyar unes noies d'una tal Pen-house que es volien fer unes fotos a Montserrat!

3:25 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Jo encare dirie mes , eduard aqui a casa hi ha un grup de noies que preguntan per tu , que fem , pastelitos per totes ????
o nem directes a veure la moreneta .
Aquestes noies edurad van molt curtetes de roba , no se pas jo , eh ....

12:50 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home